دور از ذهن نیست که ارباب حلقه‌ها را یکی از بزرگ‌ترین و بهترین فانتزی‌های نوشته شده در تاریخ بدانیم. مجموعه‌ ادبیات‌ فانتزی‌ای که توسط جی‌آر‌آر تالکین نوشته شده و تاکنون اقتباس‌های موفق گوناگونی در صنعت سینما، تلوزیون، ویدیو گیم و حتی بردگیم براساس آن ساخته شده‌اند.

مخاطبان سینما و تلوزیون بیشتر ارباب حلقه‌ها را به سه‌گانه سینمایی ساخته شده توسط پیتر جکسون و سپس سه‌گانه هابیت که پیش درآمدی بر فیلم‌های جکسون بود می‌شناسند. اما چیزی که ما قصد پرداخت به آن‌ را داریم، سریالی است که اخیراً آمازون پرایم براساس ارباب حلقه‌های بسیار محبوب ساخته است. درواقع قصد داریم تا به هرآنچه از فصل دوم Lord of The Rings می‌دانیم بپردازیم.

فصل اول سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت، به عنوان یکی از پر هزینه‌ترین سریال‌هایی که تاکنون ساخته شده است محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرد. هرچند که نگاه طرفداران قدیمی ارباب حلقه‌ها به این سریال کمی بحث برانگیز بود و برخی عاشق آن شدند، برخی دیگر هم آن را اقتباسی ضعیف خطاب کردند که در نوشته‌های اصلی تالکین دست برده بود.

در هر صورت، این سریال طرفداران بسیار زیادی دارد و درحال حاضر بیش از هر زمانی در انتظار فصل بعدی آن هستیم. پس با ما همراه باشید تا تاریخ انتشار فصل دوم ارباب حلقه ها را به همراه تمام اطلاعاتی که از این سریال داریم در اختیار شما بگذاریم و آماده بازگشت به سرزمین میانه هیجان انگیز شویم.

اگر از علاقمندان دنیای ارباب حلقه‌ها هستید، محصولات ما بهترین گزینه برای میز و اتاق شما هستند:

راویتا؛ راوی لحظه‌های به یادماندنی

تاریخ انتشار فصل دوم Lord of the Rings

تاریخ انتشار فصل 2 ارباب حلقه ها برای تاریخ 29 آگوست 2024 مصادف با 8 شهریور 1403 برنامه ریزی شده است. جنیفر سالک، رئیس استودیو آمازون قبلاً اشاره کرده بود که قصد دارند فاصله بین فصل‌های این سریال را کوتاه در نظر بگیرند.

البته که نمی‌توان با سرعت غیرعادی نیز هر فصل را منتشر کرد چرا که این کار باعث افت کیفیت و فدا کردن همه چیز برای سرعت بیشتر خواهد شد. به همین دلیل حداقل درحال حاضر دو سال فاصله بین انتشار هر فصل از سریال در نظر گرفته شده است. حال باید دید که آیا همین مدت زمان بین فصل‌های آینده نیز در نظر گرفته می‌شود و یا سیاست آن‌ها در این زمینه دچار تغییر می‌شود.

تریلر فصل دوم Lord of the Rings

تریلر فصل دوم ارباب حلقه ها مدتی پیش منتشر شد و نگاه جذابی را به مخاطبان نشان داد. به نظر می‌رسد پیشگویی‌هایی که درباره سائورون در بخش پایانی فصل اول به آن پرداخته شده بود حالا به واقعیت نزدیک‌تر از همیشه‌اند.

از سوی دیگر، به نظر می‌رسد که این بار شاهد اکشن بسیار بیشتری باشیم. حتی در تریلر لحظات هیجان انگیز بسیاری نظیر توپ‌هایی که به سمت نومنور شلیک می‌شدند را از مبارزات این فصل مشاهده کردیم.

درباره بازیگران فصل دوم Lord of the Rings سریال ارباب حلقه ها چه می دانیم؟

بازیگران فصل دوم Lord of the Rings

اکثر بازیگران فصل اول، به نقش خود در فصل جدید باز خواهند گشت. مرفید کلارک در نقش گالادریل و چارلی ویکرز در نقش سائورون خواهد بود که پیش‌تر با نام هالبراند شناخته می‌شد. برای الف‌ها نیز می‌توانیم انتظار مشاهده رابرت آرامایو در نقش الروند، بنجامین واکر در نقش گالاد، چارلز ادواردز در نقش سلبریمبور و اسماعیل کروز کوردووا را در نقش آروندیر ببینیم.

همین روال برای اکثر نژادها و گروه‌های دیگر نیز صدق می‌کند و شاهد بازگشت اکثریت به نقش‌های خود هستیم. با این حال ممکن است خط داستانی برخی از شخصیت‌ها در همان فصل اول به پایان برسد یا حداقل مدتی از داستان اصلی دور شوند. حداقل تا اینجا که در تریلر شاهد هابیت‌ها نبوده‌ایم و ممکن است به طور کلی در این فصل حضور نداشته باشند.

حتما بخوانید: آیا فصل دوم سریال Shogun ساخته می‌شود؟

همچنین بی‌شک در این فصل شاهد شخصیت‌هایی جدید نیز خواهیم بود.  به گزارش هالیوود ریپورتر شخصیت سیردان، یکی از عاقل‌ترین و پیرترین الف‌های جهان تالکین توسط بازیگری ناشناس در این فصل حضور خواهد داشت. از سوی دیگر بازیگرانی زیادی نظیر نیا تول، یاسن زیتس آتور، بن دنیلز، کالام لینچ بریجرتون و کوین الدون به همراه چندین بازیگر دیگر به پروژه ملحق شده‌اند. اکثر آن‌ها نقشی نامعلوم در سریال دارند و باید برای آشنا با آن‌ها تا زمان انتشار، منتظر بمانیم.

داستان فصل دوم lord of the Rings

سائورون بازگشته است. این جمله کوتاه مهم‌ترین توصیفی است که می‌توانیم از داستان فصل دوم ارباب حلقه ها به طرفداران بگوییم. در ادامه خلاصه داستان رسمی فصل دوم را برای شما می‌نویسیم:

هنگامی که دوستی‌ها تیره می شوند و پادشاهی‌ها شروع به فروپاشی می‌کنند، نیروهای خیر با شجاعت بیشتری تلاش خواهند کرد تا آن‌چه را که بیش از همه برایشان مهم‌تر است، یعنی یکدیگر را حفظ کنند.

داستان فصل دوم lord of the Rings

به گفته تهیه کننده اجرایی سریال، این فصل از برخی جهات سخت‌تر و ترسناک‌تر می‌شود. فصل اول با حرکت سائورون به سمت موردور و کوه دووم به پایان رسید. هدف نهایی او چیزی است که در سه‌گانه سینمایی به آن اشاره شده بود اما هدف کوتاه مدت او شامل انتقام گرفتن از آدار و به دست آوردن کنترل لژیون اورک‌هایی است که قصد پیروی از او را دارند.

پاتریک مک‌کی، یکی از مجریان برنامه نیز گفته که: سائورون حالا می‌تواند سائورون باشد. همچون تونی سوپرانو یا والتر وایت؛ او یک شیطان است اما شیطانی پیچیده. ما احساس می‌کردیم که اگر این کار را در فصل اول انجام می‌دادیم، او همه چیز را تحت الشعاع خود قرار می‌داد. بنابراین فصل اول را همچون بتمن آغاز می‌کند، مقدمه‌ای برای شوالیه تاریکی اصلی در نظر گرفتیم و واقعاً هیجان زده‌ایم که فصل دوم را به بینندگان برسانیم.

جمع بندی

موارد بسیار بیشتری از خطوط داستانی گوناگون وجود دارد که فرصت پرداخت به تک تک آن‌ها را در اینجا نداریم. از داستان گالادریل گرفته تا گاندولف و نوری. اما هرآنچه از فصل دوم Lord of The Rings می‌دانیم به اینجا ختم می‌شود که که بدون شک می‌توانیم از آن اطمینان داشته باشیم، وصعت بسیار بیشتر و بزرگتر فصل دوم به نسبت فصل اول است.

همچنین هر اتفاقی هم که بیافتد،‌ نباید انتظار داشته باشید که داستان به اتفاقات سه‌گانه ارباب حلقه‌ها سینمایی پیتر جکسون برسد. چرا که هنوز از لحاظ زمانی فاصله بسیاری با فیلم‌ها وجود دارد و سریال نیز به عنوان یک پیش درآمد ساخته شده و همیشه به همین شکل خواهد بود؛ داستان پیش از حضور افرادی همچون آراگورن و فرودو در سرزمین میانه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *