شرایط و قوانین استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی راویتا:

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی راویتا به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت فروشگاه اینترنتی راویتا و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی راویتا از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی:

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی راویتا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات فروشگاه اینترنتی راویتا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر:

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی راویتااقدام نماید.

ارتباطات الکترونیکی:

هنگامی که شما از خدمات فروشگاه اینترنتی راویتا استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به فروشگاه اینترنتی راویتا ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که فروشگاه اینترنتی راویتا به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و یا پروموشن‌ها، امکان دارد فروشگاه اینترنتی راویتا برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه فروشگاه اینترنتی راویتا را در پروفایل خود لغو کنند.
توجه داشته باشید که شماره های 9830004747479501 و 989830002189 تنها شماره‌هایی هستند که فروشگاه اینترنتی راویتا از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان فروشگاه اینترنتی راویتا، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام فروشگاه اینترنتی راویتا است.
و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@ravita.shop اطلاع دهید. همچنین 9830004747479501، سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش فروشگاه اینترنتی راویتارا به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق این شماره وجود ندارد.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی:

فروشگاه اینترنتی راویتا به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کندفروشگاه اینترنتی راویتا متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فروشگاه اینترنتی راویتا ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه اینترنتی راویتا ، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه اینترنتی راویتا جزئی از اموال فروشگاه اینترنتی راویتا محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه اینترنتی راویتا است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه اینترنتی راویتا محفوظ می‏‌دارد.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش:

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.
فروشگاه اینترنتی راویتا به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان ثبت سفارش می‌‏دهد ولیکن از ساعت 10 صبح الی 18 بعد از ظهر روزهای کاری ، امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات میباشد.کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت فروشگاه اینترنتی راویتا به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند فروشگاه اینترنتی راویتاهمواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه اینترنتی راویتا به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه اینترنتی راویتا محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

قوانین انتشار نظر:

کامنت گذاری در سایت، صرفا در رابطه با کیفیت محصول، قیمت، طرح های فروش و تجربه استفاده از محصول خریداری شده مشخص شما از فروشگاه اینترنتی راویتا است. لطفاً در موارد غیر مرتبط پیام خود را برای بررسی به امور مشتریان فروشگاه اینترنتی راویتا ارسال بفرمایید. لازم به ذکر است نظرات غیر مرتبط با محصول ،توهین،ناسزاو نشر اکاذیب منتشر نخواهد شد.

خرید

نحوه خرید:

برای خرید کالاهای مورد نظرتان، بر روی دکمه “افزودن به سبد خرید” کلیک کنید و کالاها را به سبد خرید اضافه نمایید. شما میتوانید پیش از پرداخت سبد خرید خود را مشاهده کنید و سپس اقدام به تسویه حساب کنید یا مستقیما دکمه تسویه حساب را بزنید و فرآیند خرید را تا انتها ادامه دهید. برای تکمیل فرآیند خرید لازم است در سایت ثبت نام واطلاعات شخصی و آدرس مورد نظر خود را برای دریافت بسته، وارد نمایید، زمان ارسال مورد نظر خود را انتخاب کنید و پرداخت را انجام دهید. در پایان پرداخت موفق، شماره فاکتور شما اعلام می شود و خرید شما، با استفاده از شماره همراه و یا شماره فاکتورتان قابل پیگیری است.لازم به ذکر است پرداخت در محل تحویل فقط برای شهر تهران نیز فراهم است.

نحوه پرداخت

دریافت مبلغ سفارش های ثبت شده از دو طریق پرداخت آنلاین راحت و امن از طریق درگاه‌های معتبر بانکی موجود در سایت راویتا صورت می پذیرد و پرداخت در محل به صورت نقدی یا توسط دستگاه کارت خوان (فقط برای مشتریان تهران) امکان پذیر است.

نحوه ارسال کالا

نحوه ارسال در تهران
کالا در تهران، در زمان انتخابی شما با پیک ارسال می شود.
هزینه ارسال با پیک در تهران
خرید زیر 200 هزار تومان، هزینه ارسال با پیک 15000 تومان است. خرید بالای 200 هزار تومان، بدون در نظر گرفتن وزن بسته، به رایگان ارسال می شود.
نحوه ارسال به شهرستان ها
کالا با پست سفارشی به شهرستان ارسال می شود و بسته ۵ تا ۷ روز کاری بعد از زمان انتخابی شما به دستتان می رسد. بنابراین زمان انتخابی شما برای ارسال، زمانی است که بسته شما در راویتا آماده ارسال شده و به پست تحویل داده می شود. بسته ۵ تا ۷ روز کاری بعد از آن به دست شما خواهد رسید.

هزینه ارسال با پست سفارشی به شهرستان

خرید زیر 200 هزار تومان، هزینه ارسال با پیک 15000 تومان است. خرید بالای 200 هزار تومان، بدون در نظر گرفتن وزن بسته، به رایگان ارسال می شود.

اطلاع از زمانبدی ارسال

برای اطلاع از زمان بندی ارسال سفارش، سبد خرید خود را تکمیل کنید، آدرس خود را وارد نمایید و در مرحله انتخاب نوع ارسال و نوع پرداخت، روش ارسال مورد نظر خود را انتخاب نمایید تا زمان بندی ممکن برای شما باز شود. در این بخش شما می توانید زمان مورد نظر خود را انتخاب نمایید. توجه: اگر بسته خود را در تهران با پیک دریافت می کنید، زمان انتخابی شما همان بازه زمانی است که پیک بسته را به دست شما می رساند. اگر بسته شما با پست سفارشی به تهران یا شهرستان ارسال می شود، زمان انتخابی شما زمانی است که بسته از راویتا به پست تحویل داده می شود. به این ترتیب در تهران 1 تا 2 روز کاری بعد و در شهرستان 3 تا 5 روز کاری بعد بسته به دست شما خواهد رسید.

نحوه اطلاع از کد پیگیری پست سفارشی

اگر کالا توسط پست سفارشی برای شما ارسال شده است، با تحویل کالا به پست، کد رهگیری در حساب کاربری شما در راویتا ثبت می شود و برای شما از طریق پیامک ارسال می شود. با استفاده از این کد رهگیری، می توانید از وضعیت پستی بسته خود مطلع شوید.

حذف و اضافه کردن کالا در سفارش ثبت شده

امکان تغییر و حذف و اضافه کردن کالا در سفارش ثبت شده وجود ندارد. اما در صورتی که بسته شما در مرحله “ثبت سفارش”و “آماده سازی و پردازش” است می توانید خرید خود را کنسل نمایید تا هزینه به حساب شما بازگردانده شود و سفارش جدیدی ثبت کنید. توجه کنید در این صورت تخفیفات و هدیه های موجود در فاکتور شما کنسل می شود و خریدی با شرایط جدید ثبت خواهید کرد. توجه کنید در صورتی که کالا به مرحله “تحویل به مرکز توزیع” رفته باشد، امکان کنسل شدن سفارش وجود ندارد و لازم است تأمل نمایید تا کالا توسط پیک یا پست به راویتا بازگشت داده شود و سپس هزینه بسته با حساب شما بازگردانده شود.

حذف و اضافه کردن کالاهای سفارشی وطرح دار

امکان حذف و لغو سفارش برای کالاهای سفارشی و کالاهای طرح دار وجود ندارد به این دلیل که این کالاها با توجه به سلیقه و پسند مشتری تهیه و تامین شده و امکان فروش مجدد آنها به سایر مشتریان وجود ندارد لذا خواهشمند است پیش از انتخاب و سفارش این دسته از کالاها با نهایت دقت از انتخاب و سفارش خود اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به سفارش نمایید.

نحوه تغییر تاریخ و یا آدرس ارسال

در صورتی که بسته شما در مرحله “ثبت سفارش” یا “آماده سازی و پردازش” است امکان تغییر زمان ارسال و یا آدرس وجود دارد و می توانید برای اعمال تغییرات مورد نظر خود با امور مشتریان راویتا تماس بگیرید. اما در صورتی که کالا به مرحله “تحویل به مرکز توزیع” رفته باشد، امکان هیچ گونه تغییری در زمان و یا آدرس وجود ندارد و امور مشتریان به آن دسترسی ندارد. در این حالت، اگر نمی توانید در آدرس ثبت شده حضور داشته باشید و یا زمان ارسال برای شما مناسب نیست، باید تأمل نمایید تا کالا توسط پیک یا پست به راویتا بازگشت داده شود و هزینه بسته با حساب شما بازگردانده شود.

بازگشت کالا

شرایط ضمانت 7 روز بازگشت کالا
امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقه ای تنها برای کالاهای غیر سفارشی وکالاهایی که طرح دار نیستند وجود دارد. کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری و انصراف از خرید پس گرفته می شود که پلمپ داشته باشد و این پلمپ باز نشده باشد، در غیر این صورت امکان بازگشت کالا وجود ندارد. در صورتی که کالا در فرآیند ارسال خراب شده یا مشکلی داشته باشد تا 7 روز بعد از تحویل، باز پس گرفته شده و پس از بررسی و احراز مشکل ازچرخه فروش خارج می شود. برای استفاده از ضمانت بازگشت کالا لازم است حداکثر تا 7 روز پس از دریافت بسته، با امور مشتریان راویتا تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید.
شرایط ضمانت 7 روز بازگشت کالا برای کالاهای سفارشی و کالاهای طرح دار
امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به هیچ عنوان برای کالاهای سفارشی و کالاهای طرح دار وجود ندارد به این دلیل که این کالاها با توجه به سلیقه و پسند مشتری تهیه و تامین شده و امکان فروش مجدد آنها به سایر مشتریان وجود ندارد لذا خواهشمند است پیش از انتخاب و سفارش این دسته از کالاها با نهایت دقت از انتخاب و سفارش خود اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به سفارش نمایید.

نحوه مرجوعی کالا

برای بازگرداندن کالا لازم است ابتدا موضوع را به امور مشتریان راویتا اطلاع دهید. برای تماس یکی از این سه روش را انتخاب کنید: 1- با شماره 0935667230 با امور مشتریان راویتا تماس بگیرید 2- در اکانت کاربری خود، در بخش خریدهای من وارد شده و به امور مشتریان راویتا ایمیل ارسال نمایید. در ایمیل، درخواست خود را به همراه شماره فاکتور و علت بازگشت کالا ارسال بفرمایید تا امور مشتریان درخواست شما را بررسی کرده و طی یک روز کاری با شما تماس بگیرند. در این تماس، ممکن است از شما خواسته شود از محصول یا بسته خود که قصد بازگرداندن آن را دارید عکس ارسال نمایید و کمی تأمل نمایید تا مشکل شما بررسی شود. در صورت تأیید مرجوعی کالا، زمان و روش بازگرداندن آن با شما هماهنگ می شود3-می توانید با استفاده از پیام رسان واتساپ به شماره تماس 0935667230 درخواست خود را به همراه شماره فاکتور و علت بازگشت کالا ارسال بفرمایید تا مراحل بعدی مانند آنچه در روش دوم ذکر شد انجام شود. بعد از تأیید و هماهنگی برای بازگرداندن کالا، لطفا مشخصات خود شامل شماره فاکتور، شماره همراه و نام خود را به همراه محصول از روش های اعلام شده توسط امور مشتریان برای ما ارسال کنید.
نحوه تسویه حساب کالای بازگردانده شده
برای بازگرداندن کالا، ابتدا روش بازگرداندن کالا را با امور مشتریان راویتا هماهنگ نمایید. در بازگشت کالا از شهرستان ها باید قبض پست به همراه کالا ارسال شده و یا در اولین فرصت تصویرآن از طریق ایمیل یا واتساپ برای بخش امور مشتریان راویتا فرستاده شود. در بازگشت کالا از تهران، لازم است زمان ارسال کالا و روش ارسال کالا با امور مشتریان راویتا هماهنگ شود. توجه کنید در صورتی که کالا بدون هماهنگی و یا به روشی غیر از استفاده از سیستم حمل و نقل مورد تایید راویتا در تهران و یا پست عادی سفارشی، باز گردانده شود، هزینه های بازگرداندن کالا به عهده مشتری خواهد بود.
ضمانت

ضمانت اصالت کالا

راویتا به بیان صداقت در مورد اصالت کالاهای ارائه شده متعهد است و تضمین می کند هر کالایی که برچسب غیر اصل برای آن درج نشده توسط تولید کننده آن برند تولید شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. به این ترتیب اصالت کالا با اطمینان توسط راویتا تضمین می شود.
ضمانت دریافت کالای سالم
در صورتی که کالا در فرآیند ارسال خراب شده یا مشکلی داشته باشد تا 7 روز بعد از تحویل، باز پس گرفته شده و پس از بررسی و احراز مشکل ازچرخه فروش خارج می شود. بنابراین لازم است حداکثر تا 7 روز پس از دریافت بسته، با امور مشتریان راویتا تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید. برای اطلاع از نحوه بازگشت کالا، گزینه “نحوه مرجوعی کالا” را مطالعه نمایید.

شرایط ضمانت بازگشت رایگان کالا

امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقه ای تنها برای کالاهای غیر سفارشی و کالاهایی که طرح دار نیستند وجود دارد. کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری و انصراف از خرید پس گرفته می شود که پلمپ داشته باشد و این پلمپ باز نشده باشد، در غیر این صورت امکان بازگشت کالا وجود ندارد. در صورتی که کالا در فرآیند ارسال خراب شده یا مشکلی داشته باشد تا 7 روز بعد از تحویل، باز پس گرفته شده و پس از بررسی و احراز مشکل ازچرخه فروش خارج می شود هزینه بازگشت کالا در ایام عادی سال با راویتا است اما در روزهای حراج، هزینه بازگشت کالا به دلیل انصراف از خرید به عهده مشتری می‌باشد. توجه کنید در صورتی که با انصراف از خرید و بازگرداندن کالا، شرط اولیه ارسال رایگان را نقض شود، هزینه ارسال از مبلغ محصول کسر شده و مابقی برای شما واریز می‌شود.

ضمانت تطابق کالا با سایت

برای هر یک از کالاها در سایت، اطلاعاتی از قبیل نام، عکس و ویژگیها عنوان شده است. ما تضمین میکنیم که کالایی که به دست شما میرسد از همه نظر دقیقا همان کالایی است که در سایت دیده و انتخاب کرده اید. یعنی تضمین تطابق کالا با سایت. اگر غیر از این باشد، کالا از شما پس گرفته میشود و همه هزینه ها اعم از هزینه کالا، هزینه ارسال و هزینه بازپس فرستادن آن، به شما برگردانده میشود.