انیمه solo leveling در فصل اول خود نشان داد که مرز جذابیت، مبارزات اکشن، هیجان و جنون را می‌تواند به راحتی جابجا کند و همین موضوع انتظارها برای تاریخ انتشار فصل دوم solo leveling بیشتر می‌کند. این انیمه از ژانویه 2024 تا مارس 2024 پخش شد که شامل 12 قسمت است.

انیمه در دنیایی اتفاق می‌افتد که دروازه‌های اسرارآمیز ابعادی را بین دنیای انسان و دخمه‌های جادویی که هیولاها در آن زندگی می‌کنند، به هم متصل می‌کنند. در این میان شکارچیان، انسان‌هایی که به طور طبیعی با توانایی‌های مافوق بشری متولد شده‌اند، برای نجات انسان‌ها، مبارزه با هیولاها و جمع آوری منابع ارزشمند اقدام می‌کنند.

داستان انیمه solo leveling

داستان این انیمه درباره جامعه‌ای است که باید برای زنده ماندن با هیولاها مبارزه کنند. محافظان بشریت که شکارچی نام دارند، در سطوح گوناگونی از A تا S دسته بندی شده‌اند. شخصیت اصلی داستان ما نیز سونگ جین‌وو است که در رتبه E قرار دارد. شکارچیان رتبه E تنها مقدار کمی از انسان‌های عادی قوی‌تر بوده و عملاً در مقابل هیولاهای جادویی بی‌فایده هستند. از طرفی هیولاها نیز در همین دسته رتبه بندی قرار گرفته‌اند و اگر شکارچی‌ای باهیولای رتبه بالاتر از خود رو به رو شود، احتمالاً سرنوشتی جز مرگ نخواهد داشت.

سونگ جین‌وو به دلیل رتبه پایینش، درآمد چندانی ندارد و نمی‌تواند به خوبی پول در‌آورد. جین‌وو و همرزمانش در یک مخمصه گیر‌ می‌کنند و یا باید چاره‌ای بیاندیشند، و یا به طرز وحشتناکی بمیرند. اما هوش او آمادگی جسمانی ضعیفش را جبران کرده و داستانی بسیار هیجان انگیز را آغاز می‌کند. البته که نباید حضور شخصیت‌های فرعی درجه یک را در کنار جین‌وو فراموش کنیم که وجود آن‌ها کمک بسیاری به جذابیت داستان کرده است.

تاریخ انتشار فصل دوم انیمه solo leveling

تاریخ انتشار فصل دوم انیمه solo leveling

امتیاز 8.4 در imdb برای 12 قسمت فصل اول انیمه تکرو و جذب مخاطب مناسب در همان ابتدای فصل اول باعث شد تا استودیو تولید کننده انیمه، موازی با پخش فصل اول کار تولید فصل دوم را نیز آغاز کند. با اتمام فصل اول به صورت رسمی دی ماه 1403 (ژانویه 2024) را برای تاریخ انتشار فصل دوم انیمه به طرفداران اطلاع‌رسانی کنند.

انتظار می‌رود فصل ۲ انیمه Solo Leveling بتواند 13 قسمت دیگر اضافه کند که نیمه دوم ۲۵ قسمت وعده داده شده ابتدایی را تشکیل می‌دهد. در حالی که از نظر فنی در ژاپن این 13 قسمت “بخش دوم” فصل اول در نظر گرفته می شود، سایت کرانچی رول این 13 قسمت را با تعیین آن به عنوان فصل 2 ساده کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *