امروزه با افزایش روزانه قیمت مسکن، خرید خانه و منزل یک اتفاق سخت برای بسیاری از خانواده‌ها شده است. از اینرو هنگامی که یکی از دوستان یا فامیل دور یا نزدیک با تلاش و کوشش و گردآوری سرمایه از روش‌های مختلف و حتی گرفتن وام یک خانه جدید برای خود و خانواده اش تهیه می‌کند، برای همه اطرافیان باعث مسرّت و شادی به حساب می‌آید. در فرهنگ ما ایرانی‌ها به همین با جاگیر شدن در منزل جدید، با دعوت کردن دوستان و اطرافیان و اعضای فامیل سعی در تقسیم شادی بین نزدیکان می‌شود.

همین دعوت شدن و زحمتی که برای پذیرایی از مهمانان و دوستان و نزدیکان بوده و از طرفی نوعی نوع‌دوستی و انسان‌دوستی به حساب می‌آید در بین ما ایرانی‌ها با گرفتن کادو و هدیه برای چشم روشنی خانه جدید مرسوم است. این کادو و هدیه به نوعی تبریک تهیه منزل و برداشتن این گام ارزشمند در زندگی را به خانواده دوستان و نزدیکان اعلام می‌کند.

مهمانی و شب نشینی ایرانی در ایام مختلف و چشم روشنی برای خانه جدید

شاید فکر کنید این هدیه و کادو خریدن، یک سنت و فرهنگی قدیمی و از پا افتاده است، امّا در پاسخ باید بگوییم برای افرادی که با زحمت و ملال زیاد اقدام به تهیه مسکن می‌کند، دادن هدیه و کادو چشم روشنی خانه مانند بذر و دانه‌ای محبت آمیز در دل و جان صاحب خانه قرار می‌گیرد و بخشی خستگی‌ها و مرارت ایشان با کادو شما از بدنشان رخت می‌بندد. همین باعث می‌شود تا کادویی که شما برای ایشان تهیه می‌کنید بسیار مهم و ارزشمند باشد و پیدا کردن چنین کادویی کمی سخت برای شما به نظر برسد.

در این مقاله از مجله راویتا قصد داریم 20 ایده جذاب  چشم روشنی و کادو خانه جدید را به شما پیشنهاد کنیم که از بهترین وسایل و ایده‌‎ها سرچشمه گرفته تا بتوانید به بهترین نحو خستگی دوست، فامیل یا نزیکان خود که با تلاش زیاد خانه را تهیه کرده‌اند، از تن به در کنید.

7 ایده چشم روشنی و کادو خانه جدید

در صورتی که بخواهیم ایده‌های کادو و هدیه خانه جدید را لیست کنیم مطمئنا تعدادی بیش از مقدار 20 ایده به ذهن شما خواهد رسید. با این حال این ایده‌ها بسیار خلاصه و با اهداف خاص خود انتخاب شده اند تا شما بتوانید علاقه شخصی و محبت خود را به صاحب خانه و دوست یا فامیل خود به بهترین نحو اثبات کنید.

1-     تابلو دکوراتیو 3 تایی؛ دکور و تابلوهای دیواری جذاب

مطمئنا هنگامی که با تلاش زیاد، دوست یا فامیل شما اقدام به تهیه خانه کرده است، هزینه‌های جانبی برای دکور اتاق‌ها، دیوارها و منزل خود را در اولویت قرار نداده و همین باعث می‌شود تا شما با دادن هدیه تابلو 3 تایی یا تابلوهای دکوراتیو شیک بتوانید هم در زیباتر شدن منزل به آن‌ها کمک کنید و هم کمی از هزینه‌های با اولویت پایین آن‌ها را با یک هزینه معقول و به صرفه کاهش دهید.

در صورتی که ایده‌ای برای تابلو سه تایی دکوراتیو شیک ندارید کافیست محصولات تابلو 3 تکه راویتا را چند صفحه ورق بزنید تا جذاب‌ترین و زیبا ترین تابلوهای 3تایی باب میل و سلیقه مدنظر خود پیدا و انتخاب کنید. پس از خرید تابلو سه تایی، این محصول را در بسته‌بندی شیک و جذاب راویتا درب خانه و به راحتی تحویل بگیرید.

راویتا، راوی لحظه‌های به یاد ماندنی

چرا باید تابلو 3 تایی بخرید؟

تنوع در تزئینات: تابلو سه تایی به شما امکان می‌دهند تا با ترکیب مختلف تصاویر و طرح‌ها، فضا را به نحوی منحصر به فرد و زیبا تزئین کنید.

سهولت نصب و تعویض: با سه قطعه تابلو، نصب و تعویض آسان‌تر است و می‌توانید به راحتی طرح جدیدی را امتحان کنید.

مناسب برای هر فضا: این تابلوها به دلیل اندازه‌شان مناسب برای انواع فضاها هستند؛ از اتاق نشیمن تا اتاق کار.

کادویی مناسب هر کس: یکی از بهترین گزینه‌ها برای کادو دادن به افراد، تابلو 3 تایی است. این تابلوها ذوق هر کسی را بر می‌انگیزد.

2-    چای‌ساز، قهوه‌ساز یا اسپرسوساز

در صورتی که بخواهید یک وسیله شیک با یک قیمت قابل توجه تهیه کنید، وسایل نوشیدنی ساز نظیر چای‌ساز و قهوه ساز می‌توانند به شما کمک کنند. البته انتخاب این هدیه و کادو چشم روشنی خانه جدید، بسته به مخاطب هدیه و کادوی آن نیز دارد و باید متناسب با مصرف ایشان انتخاب خود را انجام دهید.

حتی اگر احساس می‌کنید دوست یا فامیل شما اهل قهوه و چای نیستند، می‌توانید وسایل برقی خانگی که مصرف بالایی دارند را جایگزین این پیشنهاد کنید. امروزه وسایل سرخ کردنی بدون روغن که به صورت برقی کار می‌کنند نیز مصارف بالایی در خانه‌ها دارند و می‌توانند جایگزین این مورد بشوند.

3-    شلف دیواری؛ تزئینی یا تلوزیون

یکی دیگر از مواردی که بسیار برای خانه‌های جدید و بر اساس نیاز افراد می‌توانید تهیه کنید، شلف‌های دیواری هستند. شلف‌‎ها همان قفسه‌ها و جدا کننده‌های چوبی، MDF یا فلزی هستند که شکل و ساختاری زیبا و شکیل دارند و به فضا نیز جانی تازه می‌دهند. شلف‌ها که برای تزئین یا قرار دادن وسایل و پر کردن فضایی از دیوارهای خالی استفاده می‌شوند در خانه‌هایی که به تازگی خریده و تهیه شده‌اند، بسیار ضروری به حساب می‌آیند و می‌توانند کمک بسیار مناسبی برای صاحب خانه باشند تا وسایل تزئینی و شیک خود را روی آن قرار دهد.

4-    ساعت دیواری و رومیزی شیک

 در جایگاه بعدی وسایل گزینه‌های خرید کادو و چشم روشنی خانه جدید، می‌توانید ساعت‌های دیواری و رومیزی شیک را به عنوان هدیه انتخاب کنید. ساعت‌ها بخش مهم و جدا نشدنی از زندگی ما انسان‌ها هستند که به ما کمک می‌کنند تا با مدیریت زمان خود، به امور شخصی و … به درستی بپردازیم.

در بین دو گزینه ساعت دیواری و ساعت رومیزی، ساعت‌های شیک، لوکس و باکیفیتی می‌توان انتخاب کرد. با این حال اگر برای خرید ساعت دیواری و ساعت رومیزی، شک داشتید، ما ساعت‌های دیواری و رومیزی طرح‌دار راویتا را به شما پیشنهاد می‌دهیم. ساعت‌های دیواری و رومیزی راویتا، ساعت‌هایی شیک، با کیفیت، به همراه طراحی‌های جذاب و دوست داشتنی هستند و همچنین امکان شخصی سازی برای شما را دارند.

چرا باید ساعت به عنوان کادو خانه جدید بخرید؟

ساعت به چند دلیل می تواند یک هدیه فوق العاده باشد برای چشم روشنی خانه جدید باشد.

  • نقطه عطف زمانی و رویدادی:

زمان‌های خاص مثل ساعت اولین اتفاق و آخرین اتفاق، ساعت تحویل سال و حتی ساعتی که همزمان با خرید خانه در آنجا کار می‌کند، برای بسیاری از افراد معنی دارند. هدیه ساعت شما می‌تواند نمادی از شمارش لحظات زندگی در خانه جدید برای دوستان و فامیل و نزدیکان شما باشد.

  • معانی نمادین:

هدیه دادن ساعت نمادی از هدیه دادن زمان است. این نشان‌دهنده آرزوی دریافت‌کننده برای داشتن زمانی موفق، شاد و سلامت است و می‌تواند راهی برای نشان دادن این باشد که برای زمانی که با او می‌گذرانید ارزش قائل هستید.

  • لازم بودن برای هر خانه:

ساعت ها هدایای کاربردی هستند که همه می توانند از آنها استفاده کنند. آنها به ما کمک می کنند وقت شناس بمانیم و برنامه های روزانه خود را مدیریت کنیم.

  • جذابیت و زیبایی:

ساعت‌های طرح دار راویتا در سبک‌ها و طرح‌های مختلفی هستند که می‌توان آن‌ها را متناسب با سلیقه گیرنده انتخاب کرد و به دکور خانه یا محل کار او اضافه کرد.

5-   صنایع دستی؛ میناکاری، فیروزه و خاتم کاری

امروزه صنایع دستی که نشان از فرهنگ و هنر ایرانی را به نمایش می‌گذارند بر روی ظروف و وسایل مختلف نقش جذاب و دل‌نشینی دارند و همین باعث شده تا به عنوان یک کادوی شیک و زیبا به عنوان یک هدیه و دکور برای منازل انتخاب خوبی باشند.

صنایع دستی؛ میناکاری، فیروزه و خاتم کاری به عنوان کادو خانه جدید گزینه‌های مناسبی هستند.

از همین رو انتخاب این هدیه برای خانه جدید می‌تواند کمک شایانی برای دکور و تزئین در خانه جدید دست شما را باز می‌گذارد. تنوع زیاد، رنگ‌های دل‌نشینی و تناسب با فرهنگ ایرانی مهم‌ترین ویژگی‌های چنین کادو و هدیه‌هایی به شما می‌رود.

6-   گلدان و گیاهان آپارتمانی

امروزه و کوچک شدن خانه‌ها و تبدیل خانه‌های ویلایی و حیاط‌دار به آپارتمان‌هایی با فضای بسته، گل‌های آپارتمانی و گلدان‌های مناسب فضای با نور کم خانه، جای خالی گیاهان و درخت‌های میوه منازل قدیمی را برای ما پر کرده‌اند. دیگر بر هیچکس پوشیده نیست که حضور این موجودات زنده در خانه‌ها و منازل ما چه اثرات پزشکی، درمانی و روانی زیادی بر ما دارد و نشاط و تازگی را در هر انسانی بوجود می‌آورد.

افراد زیادی بخاطر حضور در خانه جدید و مشکلاتی که اسباب‌کشی‌ها برای ایشان ایجاد می‌کند، گلدان‌ها و گیاهان آپارتمانی خود را از دست می‌دهند و همین باعث می‌شود تا به مرور زمان جای خالی ایشان در خانه بیشتر احساس شود. از همین رو انتخاب گلدان و گیاهان آپارتمانی می‌تواند گزینه‌ای عالی برای کادو چشم روشنی خانه جدید به نزدیکان و آشنایان باشد.

7-   ماگ سرامیکی و ست ماگ‌های طرح‌دار

نوشیدنی‌ها بخش جدانشدنی از زندگی امروز ما هستند و همین باعث شده تا لیوان‌ها و ماگ‌ها نیز به عنوان وسایل دوست داشتنی هر کدام از ما انسان جایگاه ویژه‌ای داشته باشند. در این بین، ماگ‌های سرامیکی که امکان چاپ طرح بر روی آن‌ها وجود دارد یکی از بهترین گزینه‌های کادو هدیه برای هر مناسب و شخصی به حساب می‌آیند و دلیل اصلی آن نیز امکان شخصی سازی طرح و گرافیک روی ماگ است. بجز ماگ‌های سرامیکی، ماگ‌های ست که برای زوج‌ها یا خانواده‌ها نیز تولید می‌شوند ایده‌هایی جذاب برای کادو و هدیه خانه جدید به حساب می‌آیند.

امّا در انتخاب ماگ خود حتما دقت زیادی بخرج دهید. متاسفانه برخی از تولیدکنندگان و مراکز چاپ ماگ سرامیکی، با استفاده از رنگ‌ها و ماگ‌های سرامیکی بی‌کیفیت، به دنبال سود بیشتری برای خود هستند و همین باعث شده تا ماگ‌های طرح دار بی‌کیفیت نیز در بازار وجود داشته باشند. در صورتی که بخواهید یک ماگ با کیفیت تهیه کنید، راویتا بهترین گزینه برای شما به حساب می‌آید. راویتا به عنوان تامین کننده ماگ و محصولات طرح‌دار در بسیاری از فروشگاه‌های معتبر محصولات با کیفیت خود را به شما ارائه می‌دهد با این حال پیشنهاد ما خرید آنلاین و راحت از سایت راویتا است.

بجز ماگ‌های سرامیکی معمولی، ماگ‌های حرارتی نیز گزینه‌ای عالی از بین ماگ‌ها به حساب می‌آیند. این گزینه به علت آشکار شدن با حرارت چای، قهوه و نوشیدنی‌های گرم یک وسیله جذاب و هیجان انگیز به حساب می‌آید و امکان غافلگیری و سوپرایز کردن نیز برای افراد ایجاد می‌کند.

نتیجه گیری

ایده‌های ارائه شده برای کادو و چشم‌روشنی خانه جدید انتخاب‌هایی عمومی هستند تا شما را در انتخاب یاری دهند همین رو از اهمیت بسیاری برخوردارند. با تنوع و جذابیت محصولاتی که ارائه شدند، این ایده‌ها قادرند تا هر فضایی را به یک مکان دلپذیر و شاداب تبدیل کنند. تجمیع این اشیاء زیبا و مفید در خانه‌ها، علاوه بر افزایش زیبایی دکوراسیون داخلی، می‌تواند به افزایش رفاه و خوشبختی ساکنین کمک کند. همچنین، این محصولات می‌توانند به عنوان هدایایی مناسب برای مواقع خاصی مانند تولد یا عروسی مورد استفاده قرار گیرند و لحظات خاص زندگی را برای گیرنده آن‌ها به یاد ماندنی تبدیل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.