طرفداران مشتاقانه از سال 2019 و به پایان رسیدن فصل 2، منتظر فصل سوم انیمه One Punch Man بودند. این انیمه هیجان انگیز حالا و پس از پنج سال بازگشته و فصل جدید‌ آن خیلی زود منتشر خواهد شد. پس به هرآنچه از فصل سوم One Punch Man می‌دانیم از تاریخ انتشار تا خط داستانی خواهیم پرداخت تا برای انتشار فصل جدید آماده باشیم.

One Punch Man یا با ترجمه عجیب مرد تک مشتی، داستانی اکشن و کمدی درباره مردی بسیار قدرتمند به نام سایتما است که می‌تواند دشمنانش را تنها با یک مشت از بین ببرد. او تنها برای سرگرمی به قهرمانان می‌پیوندد و تمام تلاشش را می‌کند تا حریفی درخور پیدا کند. اگرچه که او اغلب ناموفق است و به زندگی کسالت بارش به عنوان قوی‌ترین ابرقهرمان دنیا ادامه می‌دهد. در فصل دوم، او با شخصی رزمی کار که خود را شکارچی قهرمان می‌نامد رو به رو شده که ممکن است همان رقیبی باشد که مدت‌ها انتظارش را می‌کشید. در هر صورت داستان فصل دوم نیز به پایان رسید و حالا که به انتشار فصل سوم نزدیک می‌شویم، می‌توانیم هرآنچه از فصل سوم وان پانچ من می‌دانیم را طبقه بندی، و بررسی کنیم.

تاریخ انتشار فصل سوم One Punch Man

تا زمان نگارش این نوشتار، تاریخ انتشار فصل سوم One Punch Man نامشخص است. با این حال می‌توانیم با نگاهی به گذشته تاریخی حدودی را برای آن در نظر بگیریم. فصل اول وان پانچ من تنها 7 ماه پس از معرفی آن و در سال 2015 در ژاپن پخش شد. ساخت فصل دوم نیز در سپتامبر 2016 اعلام شد اما انتشار آن تا آوریل سال 2019 طول کشید که البته بی‌دلیل نبود. دوبله انگلیسی هر دو فصل نیز تنها یک سال پس از انتشار، به دست مخاطبان رسید.

دلیل اصلی فاصله بسیار زیاد میان فصل اول و دوم را می‌توان انتقال انیمه از استودیو Madhouse به J.C. Staff دانست که کارها را به شدت عقب می‌انداخت. نکته حائز اهمیت این است که بین فصل دوم و سوم نیز این انیمه از استودیو J.C. Staff به ماپا انتقال یافته است که احتمالاً باعث تاخیر بسیار زیادی در روند تولید شده است. با این اوصاف، چنین فاصله طولانی‌ای دور از ذهن نبود اما حالا که نزدیک پنج سال از انتشار فصل دوم می‌گذرد، می‌توانیم انتظار انتشار فصل جدید را در اوایل سال 2024 داشته باشیم. حتی اگر تاریخ انتشار فصل سوم وان پانچ من اوایل 2024 نباشد، بسیار بعید به‌نظر می‌رسد که تا 2025 طول بکشد و می‌توانیم تا پایان همین امسال منتظر آن باشیم.

بازیگران و صداپیشگان فصل سوم One Punch Man

هنوز هیچ صداپیشه یا حتی کارکتر تایید شده‌ای برای فصل سوم وان پانچ من وجود ندارد. با توجه به تغییر مجدد استودیو، وضعیت بازگشت یا تعویض صداپیشگان فصل‌های پیشین در حاله‌ای از ابهام قرار دارد اما احتمال بازگشت اکثر آن‌ها به نقش‌هایشان بسیار زیاد است.

انتظار می‌رود که صداپیشگان فصل سوم One Punch Man نیز همزمان با معرفی رسمی فاش خواهند شد. همچنین هوز حتی تایید نشده است که آیا کسی از نویسندگان یا کارگردانان پیشین این انیمه در فصل جدید باز خواهند گشت یا خیر.

خط داستانی فصل سوم One Punch Man

دو فصل اول فضا را آماده کرده‌اند تا فصل سوم را به اوج اکشن و هیجان برسانند. با ورود گارو به عنوان تهدیدی برای قهرمانان، بی‌شک او را در فصل سه خواهیم دید. در فصل سوم دیدیم که گارو توسط بنگ شکست خورد و مرد ققنوسی او را به مقر انجمن هیولا ها برد. احتمالاً نبرد بین انجمن قهرمانان و انجمن هیولاها، نقطه اوج فصل سوم خواهد بود.

حتی ممکن است سایتما پایان این فصل بیشتر پشت پرده باشد و داستان اصلی بین نبرد دیگر قهرمانان و انجمن هیولا ها باشیم. در مانگا تنها دلیل پیوستن سایتما به دعوای میان این دو گروه این است که مقر انجمن هیولا ها زیر خانه او است و سر و صدا آزارش می‌دهد. به طور کلی می‌توانیم انتظار مبارزه‌های نفس گیری توسط سایتما باشیم اما بی‌شک او تنها شخصیت مهم نبرد نخواهد بود.

داستان مانگای One Punch Man

با وجود اینکه جزئیات خاصی از فصل سوم وان پانچ من منتشر نشده است، اما می‌توانیم رد پای داستان را در مانگا نیز دنبال کنیم. مانگای One Punch Man تمام نشده و همچنان درحال نگارش است. تاکنون 200 چپتر مانگا درباره وان پانچ من نوشته شده که 149 چپتر آن در 29 جلد دسته بندی‌ شده‌اند. فصل اول و دوم سر جمع 85 چپتر یا 16 جلد از مانگا را اقتباس کرده‌اند؛ این یعنی فصل سوم از چپتر 86 مانگا شروع خواهد شد.

در این قسمت از مانگا، انجمن هیولا ها تلاش خواهد کرد تا به مقر اصلی انجمن هیولا ها حمله کند تا واگانما، پسر نارینکی را نجات دهند. این اتفاق باعث می‌شود تا قهرمانان در نبردهای هیجان انگیزی مقابل هیولاهای مختلف قرار بگیرند. می‌توان گفت فصل سوم بهترین زمان برای درخشش قهرمانانی است که تا اینجای داستان زمان زیادی برای خود نمایی در داستان نداشتند.

جمع بندی

گارو همچنان یک شخصیت مهم در فصل سوم خواهد بود که با قهرمانان مبارزه خواهد کرد. باید دید که شکارچی قهرمان به انجمن هیولا ها می‌پیوندد و یا تنهایی به مسیر خود ادامه خواهد داد. ستاره داستان نیز احتمالاً بدون دخالتی چندان پررنگ شاهد این مبارزه میان قهرمانان و هیولاها خواهد بود چرا که می‌داند تنها یک مشت او برای پایان دادن مبارزه کافی است. تا انتشار اخبار رسمی جدید، فعلا این هرآنچه از فصل سوم One Punch Man می‌دانیم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *