فصل سوم از انیمه جوجیتسو کایزن (Jujutsu Kaisen) به طور رسمی معرفی شده است. برای کسانی که مانگا را پیگیری کرده‌اند، این اعلان نشانگر انتظاراتی بسیار مهم است. در اینجا، قصد داریم اطلاعات اصلی و تاییدشده درباره فصل سوم جوجیتسو کایزن را مرور کنیم. از تاریخ انتشار گرفته تا جزئیات داستانی و شخصیت‌ها و غیره که ممکن است در فصل سوم با آن مواجه شویم. با ما همراه باشید.

تاریخ انتشار فصل سوم انیمه جوجیتسو کایزن

فصل سوم از انیمه “جوجیتسو کایزن” تأیید شده و یک تولید دیگر از استودیو MAPPA خواهد بود، با وجود اختلافاتی که درباره فصل دوم به وجود آمده است. با این حال، با توجه به تغییرات کادری که بین فصل 1 و فصل 2 رخ داده است، هیچ تضمینی وجود ندارد که شوتا گوشوزونو، سایاکا کویسو و یوشیماسا تِرُئی برای کارگردانی، طراحی شخصیت و ترکیب، به ترتیب، به این فصل بازگردند.

در مورد تاریخ پخش، با توجه به اینکه استودیو MAPPA احتمالاً به پروژه‌هایی مانند “لزاروس” و فیلم “مرد اره برقی” اولویت می‌دهد، احتمالاً فصل سوم جوجیتسو کایزن در سال 2024 پخش نخواهد شد، بنابراین انتظار می‌رود حداقل تا سال 2025 پخش شود.

ماجرای فصل سوم جوجیتسو کایزن

فصل 3 جوجوتسو کایزن بعد از ماجرای شیبویا، که در آن «گتو» و ماهیتو تلاش کردند تا گوجو را برای همیشه از بین ببرند، ادامه خواهد داشت. متأسفانه برای آنها، کاملاً طبق برنامه پیش نرفت. در حالی که نا آرامی و ناشفافی در شخصیت ها، مخصوصا گوجو، محصول فصل های پیشین بود ممکن است داستان حول همین اتفاقات پیش برود. افرادی مانند یوجی و مگومی موجب تغییر ترکیب تیم شرور در داستان شوند. چوسو، سومین خواهر و برادر نقاشی مرگ، سعی کرد از یوجی انتقام بگیرد، اما پس از دیدن رؤیاهایی از برادرش – و یوجی، از کشتن دشمن خود منصرف شد. با این حال، حادثه شیبویا بدون تلفات نبود: نانامی توسط ماهیتو کشته می‌شود، در حالی که نوبارا به شدت مجروح شده و گمان می‌رود که مرده باشد.

پایان کمان شیبویا شاهد بود که «گتو»/کنجاکو چندین غیر جادوگر را بیدار کرد (کسانی که اشیای نفرین شده را بلعیده بودند یا توانایی‌های نهفته خودشان را داشتند، از جمله تسومیکی فوشی‌گورو). همه اینها بخشی از نقشه ای است که جادوگران و غیر جادوگران یکدیگر را بکشند. بعداً، گوجو از جامعه جوجیتسو تبعید می شود و یوجی به اعدام محکوم می شود – و یوتا شمشیرزن (که ممکن است از فیلم جوجوتسو کایسن 0 به یاد داشته باشید) به عنوان جلاد او نام برد.

فصل سوم جوجیتسو کایزن برای اقتباس از بازی Culling Games از مانگا (فصل‌های 159-221) آماده شده است، اما قبل از آن، چند داستان کوتاه‌تر برای پوشش دادن وجود دارد. نابودی Itadori (فصل 137-143) در انتهای فصل دوم جوجوتسو کایزن شروع شد و داستان آن بدیهی است: به مرگ – یا به هر حال تلاش برای اعدام – از یوجی بستگی دارد. سپس فصل 3 احتمالاً به سمت یک آرک داستانی کامل (فصل‌های 144-158) می‌رود، که گروه ساحران ما را برای بازی‌های کالینگ آماده می‌کنند – یک تورنومنت از نوع آرک که به عنوان یک مگا جوجیتسو بتل رویال عمل می‌کند. زمان های سرگرم کننده در پیش است!

با توجه به اینکه چگونه فصل 2 حدود 70 فصل را پوشش می دهد و فصل سوم هم همین حدود را هدف قرار می دهد، ما انتظار داریم که برخی چیزها برای زمان کوتاه شوند تا یک فصل 23 یا 24 قسمتی داشته باشیم.

شخصیت‌ها و بازیگران فصل سوم جوجیتسو کایزن

این اطلاعات هنوز تایید نشده است، اما انتظار داریم یوجی (جونیا انوکی) و مگومی (یوما اوچیدا) در کنار گوجو (یوئیچی ناکامورا) بازگردند. تاکاهیرو ساکورای دوباره نقش خود را در نقش گتو/کنجاکو بازی خواهد کرد، در حالی که انتظار می رود از یوتا (مگومی اوگاتا) و برادر ناتنی مگومی، سومیکی (سائوری هایامی) بیشتر بشنویم. نوبارا و نانامی، با توجه به مرگ‌شان (یا مرگ‌های احتمالی، در یک مورد) احتمالاً فقط در فلاش‌بک‌ها ظاهر می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *