شیطان کش محبوب، در سال 2024 با فصل جدیدی باز خواهد گشت. البته که این تمام ماجرا نیست و پیش از انتشار فصل چهارم، شاهد یک قسمت سینمایی خواهیم بود. مانگای شیطان کش تاکنون بیش از 100 میلیون نسخه فروخته و برنده جوایز متعددی شده است. از طرفی انیمه اقتباسی این اثر نیز طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا داشته و به مخاطبان آن افزوده می‌شود.  اگر شما نیز از طرفداران انیمه شیطان کش هستید، با ما همراه باشید تا به هرآنچه که از فصل 4 انیمه Demon Slayer می‌دانیم از خط داستانی تا تاریخ انتشار بپردازیم.

تاریخچه Demon Slayer

مانگای شیطان کش برای اولین بار توسط کویوهارو گوتوگه در سال 2016 نوشته و طراحی شد. مانگای شیطان کش سال 2020 به پایان رسید اما انیمه‌ای که براساس آن ساخته می‌شد، از سال 2019 تازه آغاز به پخش کرد.  تاکنون سه فصل از انیمه ساخته شده و حداقل تا پنج فصل ادامه خواهد داشت تا بتواند تمام خطوط داستانی مانگا را پوشش دهد.

موفقیت مانگای شیطان کش در انیمه نیز تکرار شد و حتی فراتر رفت. استودیو Ufotable وظیفه انیمیت کردن شیطان کش را برعهده داشته و سه فصل پیشین را ساخته است. ساخت انیمه این مانگا، محبوبیت بسیاری به آن افزود و شهرتش را جهانی‌تر کرد. اما داستان همچنان ادامه دارد.

خلاصه داستان

داستان شیطان‌ کش درباره پسری به نام تانجیرو و خانواده‌اش است. آن‌ها در یک کوه دور افتاده زندگی نسبتاً آرام و شادی دارند. روزی تانجیرو تصمیم می‌گیرد به یکی از روستاهای اطراف رفته تا با فروش زغال، کمی پول در آورد. پیش از بازگشت تانجیرو، شب فرا رسیده و او مجبور می‌شود تا صبح در خانه مردی غریبه پناه بگیرد؛ مردی که او را از وجود شیطان گوشت خوار که شب‌ها در جنگل کمین می‌کنند مطلع می‌کند.

خوب یا بد، این شب نیز به صبح می‌رسد و تانجیرو به خانه باز می‌گردد، اما با صحنه‌های بسیار دلخراش مواجه می‌شود. تانجیرو در یک لحظه می‌بیند که تمام خانواده‌اش به وحشیانه‌ترین حالت ممکن سلاخی شده‌اند. تنها بازمانده خانواده، خواه تانجیرو، نزوکو است که خود به یک شیطان تبدیل شده است. تانجیرو که حالا تمام وجودش را خشم و نفرت فرا گرفته، قسم می‌خورد که انتقام خانواده‌اش با بگیرد. او در این مسیر به گروهی که خود را سپاه شیطان کش می‌نامند پیوسته و هر کاری که لازم باشد برای کشتن شیاطین، و البته محافظت از خواهرش که حالا انسانیت وجودش به کمترین حالت خود رسیده می‌‌کند.

تاریخ انتشار فصل چهارم Demon Slayer

زمان انتشار فصل 4 شیطان کش برای بهار سال 2024 تنظیم شده است. با این حال هنوز تاریخ انتشار دقیق‌تری برای آن مشخص نشده و صرفاً باید تا انتشار اخبار جدیدتر، صبر کنیم. اما نکته حائز اهمیت انتشار یک قسمت سینمایی پیش از فصل چهارم است.

فیلم سینمایی شیطان کش؛ مرکز تمرین هاشیرا

همانطور که بالاتر گفتیم، خیلی زود و پیش از انتشار فصل چهارم شاهد یک قسمت سینمایی از شیطان کش خواهیم بود. این اپیزود To the Hashira Training نام داشته و احتمالا چیزی حدود یک ساعت زمان داشته باشد. همچنین باید گفت که تاریخ انتشار آن، برای 23 فوریه 2023 مصادف با 4 بهمن 1402 در نظر گرفته شده است.

این قسمت سینمایی، قرار است ترکیبی از پایان فصل سوم شیطان کش و اتصال آن به قسمت اول فصل چهارم باشد. به این معنا که احتمالاً قرار نیست در این عنوان ویژه چیزی خارج از سریال اصلی ببینیم. با این حال می‌توانیم چند ماه زودتر، بخش آغاز فصل چهارم را مشاهده کنیم. البته که در حال حاضر مشخص نیست آیا این قسمت پس از اکران در سینما به صورت دیجیتال نیز منتشر خواهد شد یا خیر.

داستان فصل چهارم Demon Slayer

برخلاف بسیاری از انیمه‌ها، داستان فصل چهارم شیطان کش تقریباً واضح و بدون نیاز به پیشبینی یا تئوری پردازی است. چرا که مانگای شیطان کش در سال 2020 به پایان رسید و این یعنی هرکس که بخواهد درباره داستان کنجکاوی کند، دست او باز است. بدون اینکه چیزی اسپویل شود، باید گفت که می‌دانیم قرار است در فصل چهار از آرک Hashira Training اقتباس شود. این آرک در چپتر 128 تا 136 مانگا برای اولین بار روایت شد.

اما برای طرفدارانی که کمی کنجکاوی را می‌پسندند، یک نیم نگاهی به این آرک خواهیم انداخت. در اینجای داستان، تانجیرو به دیدن هیمیجیما می‌رود که تا برای نبردهای آینده تعلیم بببیند. تبدیل شدن به هاشیرا و کسب تایید هیمیجیما، بسیار سخت و طاقت فرساست؛ با این حال تانجیرو تسلیم نمی‌شود.در همین حال، موزان به جستجو برای نزوکو و اوبویاشیکی ادامه می‌دهد.

احتمال اینکه فصل چهارم در جایی به آرک Infinity Castle نیز متصل شده و حداقل بخشی از آن را به تصویر بکشد نیز خیلی دور از ذهن نیست. چرا که این آرک بسیار طولانی بوده و احتمالاً نمی‌تواند تنها در فصل پنج خلاصه شود. در آرک قلعه بی‌نهایت، سپاه شیطان کش به قلعه بی‌نهایت رفته و در همین حین دوما مبارزه بسیار هیجان انگیزی با دوما، یک شیطان رده بالا می‌شود. این آرک داستانی بسیار جذاب داشته و می‌تواند جای خوبی برای پایان فصل چهارم باشد.

جمع بندی

این تقریباً هرآنچه که از فصل 4 انیمه Demon Slayer می‌دانیم بود. درحال حاضر هیچ تریلر یا هرگونه ویدیویی به صورت رسمی از فصل چهار شیطان کش منتشر نشده است. احتمالاً باید زمان بیشتری برای تریلر فصل 4 شیطان کش صبر کنیم. همچنین نکته حائز اهمیت دیگر، بازگشت اکثر بازیگران قبلی برای این فصل است که در بندهای اصلی به آن نپرداختیم چرا که تنها تکرار نام‌های پیشین خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *